Tweedekansmarkt Tweedekansmarkt

Eindelijk is het dan weer zover.
Als Protestantse gemeente Oost-Souburg gaan we op zaterdag 25 mei a.s. weer een redelijk groots opgezette Tweedekans - cq Rommel- Boekenmarkt houden.
Zoals we gewoon zijn: Deels in de kerktuin en de bijgebouwen en op het plein voor de kerk aan het Oranjeplein 2, te weten De Kerk “De Open Haven”.
We beginnen ook nu weer om 8:45 uur en we stoppen om 16:00 uur.
We hebben vele mooie, nog zeer goed bruikbare spullen die we graag kwijt willen en een tweede kans willen geven.  Indien mensen profijt willen hebben van de goede kwaliteit van de spullen, dan moeten ze gewoon komen kijken en…graag kopen….. Zegt het voort.  Na Uw koop gedrag kunt u dan onder het genot van een kopje koffie of thee even uitrusten op het terras achter de kerk of in de Ark. Gezellig.

Op dinsdag 21 mei willen we beginnen met het aanvoeren van onze voorraad met spullen, daar gaan we dan mee door t/m donderdag 23 mei.  Op vrijdag 24 mei zetten we de marktkramen op en ronden we de voorbereiding af..
Voor al die dagen hebben we medewerkers nodig die ons willen helpen bij het aanvoeren en…sorteren van de spullen. Een gezellig karwei.
We beginnen om 9:00 uur.
Een dag helpen, een paar uur helpen, een halve of meerdere dagen helpen? Alle hulp is nodig en welkom.
Aanmelden kan bij onderstaande adressen.

Zaterdag 25 mei is dan de grote dag waarop we zoveel mogelijk van die nog zeer goed te gebruiken spullen willen verkopen.  Belangrijk: voor een zeer redelijk prijsje.
Verkopers(sters) die op zaterdag een beetje voor koopvrouw/koopman wil spelen! Meldt u dan aan bij Geertje de Voogd. Wellicht wordt u gevraagd.
Zaterdag 25 mei starten we ’s morgens om 7:30 uur met alle spullen op de marktkramen te zetten zodat we om ca. 8:45 kunnen starten met de verkoop.
Wat hebben we nodig:
Goed weer, enthousiaste verkopers(sters) Nog enthousiastere kopers.  Zo samen maken we er dan een mooie dag van.
16:00 uur houden we er mee op en halen de over gebleven spullen van de kramen.
Ook daarbij hebben we hulp nodig van vrijwilligers. Welkom om 16 uur als opruim hulp. We zijn u dan zeer dankbaar. Na afloop drinken we nog een biertje.

Op maandag 27 en dinsdag 28 mei moeten de overgebleven spullen worden afgevoerd. Goede spullen slaan we weer op en er zullen zeker ook onverkoopbare spullen worden afgevoerd naar de stortplaats. Jammer, maar daar ontkomen we niet aan.
Welkom bij alle activiteiten

Met vriendelijke groeten,