@Homediensten @Homediensten
@homediensten zijn laag drempelige diensten rondom een bepaald, vaak actueel, thema. Op eigentijdse wijze wordt invulling aan het thema gegeven d.m.v. sketches, videofragmenten, prettig te zingen liederen, poëzie, soms een spel en ook vaak een korte duidelijke overdenking. Ze worden gehouden in de Ark, het gebouw achter de kerk.

De setting en sfeer is ongedwongen, men zit gezellig aan tafels, tussendoor wordt regelmatig ook gelachen, de volgorde van de dienst staat niet vast en na afloop wordt er altijd afgesloten met iets te drinken met daarbij zelfgemaakte zoete of hartige hapjes. De dienst wordt begeleid door piano en dwarsfluit en duurt hooguit een uur.

De dienst wordt voorbereid door een kleine groep enthousiaste mensen die hun talenten inzetten om er telkens weer iets verrassends van te maken. Voel je welkom en houd de pgos site in de gaten om te zien wanneer de eerstvolgende @homedienst wordt gehouden. Ook worden de diensten in het kerkblad Brugkontakt vermeld en worden her en der posters opgehangen in het dorp.

De eerstvolgende @Homedienst is: 18 februari om 11.00 uur.