Kerkomroep Kerkomroep

Onze kerkdiensten zijn  via het internet te volgen op uw PC, laptop tablet, telefoon en televisie . Alle kerkdiensten worden opgenomen en uitgezonden via www.kerkomroep.nl onder “de Open Haven” Oost Souburg.

Heeft uw tv een HDMI ingang dan kan met behulp van een zogenaamde mediabox de dienst op tv worden gevolgd.
De diensten blijven achteraf voor een bepaalde tijd beschikbaar, zodat u ook kunt terugkijken.
Er zijn door de kerkenraad afspraken gemaakt met betrekking tot de privacy.
Bekijk of download hier het privacy document van onze gemeente.

Mobiel kijken
Kerkomroep heeft ook een gratis programma gemaakt waarmee u op uw mobiele telefoon/tablet de kerkdiensten kunt volgen. Deze Kerkomroep-app is speciaal voor iPhone/iPad (versie 6 of hoger) en Android apparatuur (versie 2.3 en hoger).
Met deze app zijn alle Kerken (ook de onze) die aangesloten zijn bij sIKN (stichting Intermediair Kerkomroep Nederland) op eenvoudige wijze te volgen.
Net als via de website kerkomroep.nl zijn de diensten en vieringen live te volgen, maar ook op een later tijdstip (nogmaals) terug te luisteren via het archief.

Bij het openen van de Kerkomroep-app verschijnt een menu waarvandaan men verder navigeert door de app. Ook binnen deze app zijn er verschillende zoekmogelijkheden zoals zoeken op provincie, plaats of specifiek op beelduitzendingen. De buttons zijn extra groot om de bediening eenvoudig te houden.
Bijzonder handig in het menu in de app is een button 'Mijn kerken' waaronder elke gebruiker zijn of haar voorkeur kan plaatsen om zodoende snel bij zijn of haar kerk te komen.
Deze app is gratis beschikbaar en te downloaden via één van onderstaande links.
•    Download Voor Apple iPhone of iPad
•    Download Voor Android telefoon of tablet

Kerkdiensten via YouTube
De online kerkdiensten zijn nu ook te volgen via het YouTube kanaal van onze gemeente. De SIKN, die de kerkdiensten streamt, heeft een koppeling gemaakt met YouTube, zodat u ook via dat medium de kerkdiensten kunt meevieren. Ga naar de pagina van onze kerk op Kerkomroep.nl en klik op de link: "Klik hier om live via YouTube te kijken". U kunt ook direct naar het YouTubekanaal van onze gemeente gaan: Open Haven Souburg

Als u informatie wil over de verschillende mogelijkheden, kunt u contact opnemen met Johan Welleman. Tel.0118468106 of mailen naar kerkomroep@pgos.nl

Collectes

Als u thuis de diensten meeviert kunt u uw gift overmaken op de volgende rekeningen:
  • Bankrekeningnummer Diaconie NL19 RABO 0373 7386 76
  • Bankrekeningnummer Kerk NL07 RABO 0373 7268 64
  • Ukunt ook via onze kerkapp een gift overmaken: scan de QR code hieronder.

De kerkomroep wordt gratis aangeboden door onze gemeente, maar er zitten wel flinke kosten aan verbonden. Wilt u een vrijwillige bijdrage geven om te helpen deze kosten te verminderen, dan kunt u uw bijdrage storten op rekeningnummer: NL29 RABO 0373 7268 56. Graag vermelden: bijdrage kerkomroep.