Souburg Cultureel Souburg Cultureel
Stichting Vrienden van de Historische Kerk Souburg

Na de renovatie en herinrichting van de Open Haven is in overleg met de kerkenraad deze stichting opgericht om een podium te bieden voor niet-kerkelijke culturele activiteiten: (lunch)concerten, symposia, lezingen etc.
Ook is de Open Haven door de gemeente Vlissingen erkend als locatie voor sluiting van een burgerlijk huwelijk.

‘Souburg Cultureel’ is de naam waaronder de onafhankelijke Stichting Vrienden van de Historische Kerk Souburg haar culturele activiteiten aanbiedt.
Al weer voor het elfde seizoen. Het nieuwe seizoen brengt weer een zeer afwisselend programma. Muziek, theater en goochelkunst. Programma’s voor jong én oud. voor iedereen is er wel een aantrekkelijk optreden te vinden.

Kaartverkoop
Prijzen Zaterdagavondconcerten: In de voorverkoop: € 15,00 / € 12,50 (vrienden)  Aan de zaal: € 18,- (nb: één tarief).
Bij bijzondere concerten geldt het tarief zoals vermeld bij de aankondigingen poster/publicaties.
Prijzen Lunchconcerten (inclusief lunch!): In de voorverkoop € 12,50 / € 10,00 (vrienden). Voor lunchconcerten zijn i.v.m. de catering de kaarten alleen in de voorverkoop verkrijgbaar !
Voorverkoop van kaarten voor activiteiten van de stichting loopt via twee vaste voorverkoopadressen:
De Sierspeld - Kanaalstraat 31 en Primera - Kanaalstraat 4 in Oost-Souburg.

KAARTEN
Kaarten zijn ook via hun website bestellen. Voor deze kaarten geldt het voorverkooptarief! We zien u graag bij een van de activiteiten!

We hebben ook een facebookpagina met veel info, foto’s en racties op onze activiteiten: www.facebook.com/souburgcultureel

Actuele informatie kunt u vinden op www.souburgcultureel.nl.
Voorzitter: A.C. Duine, tel.0118 462373
Coördinator vrijwilligers: J.J. Verheij, tel.0118 627258